Saturday, October 30, 2010

happy besday to ME!!!


happy belated besday for me! selamat hari jadi! selamat ulangtahun yang ke .... all wishes yg aku terima ternyata betul2 buatkan hati ni ada taman yang bunganya kembang harum.... ( sekadar menokok tambah dialog shahiezy sam) hehehe. biarpun hari lahir tu tak di sambut secara meriah, tetapi ucapan dari teman2 dan org tersayang sudah cukup menzahirkan perasaan yang sukar di perkatakan.... thanks everybody! luv u ols....:)

sempena ulangtahunku ini, untuk kali ini, aku mengharapkan agar aku dapat khatam Al-Quran juga... Alhamdulillah... biarpun selepas beberapa hari selepas tarikh keramat itu, aku selesai juga. ada aku terbaca di sebuah buku, di sunatkan kita berpuasa apabila kita khatam Al-Quran.. InsyaAllah akan aku laksanakan juga. mudah-mudahan dipermudahkan urusan itu.

ada orang bertanya, apa harapan dan impian aku sempena bertambahnya usia, hehehe
aku harap, dengan bertambahnya usiaku ini, kematanganku akan bertambah, kebaikan dalam diri dan kehidupan juga akan lebih baik, mungkin menambah warga anak2 johor jawa. sebenarnya hajat aku yang ketiga itu hadir setiap tahun, malah selepas kelahiran Ammar pun aku sudah memasang hajat itu. tapi, belum ada rezeki lagi. malah ramai juga rakan dan teman yang meninggalkan pertanyaan itu di ruangan fesbuk aku. for kengkawan, aku memang tak kesah... tapi doa2kan lah yer...:)

apapun, aku mengharapkan yang terbaik untuk hari ini dan akan datang.. semoga kita semua di rahmati oleh-Nya dan setiasa menjadi yang terbaik untuk kini dan akan datang... terbaik dalam perkara yang nyata... be the best! bukan push to be the best! and lastly you'll be stress to be the best! :)

No comments: